آیا اپل در حال آزمایش آیفون ۶ است؟
NET-IT نت آی تی
اخبار فناوری نت بوک سخت افزار تبلت موبایل بازی

آیا اپل در حال آزمایش آیفون ۶ است؟ 
 

 

 

با وجود این که مراسم معرفی تمام محصولات جدید اپل در سال ۲۰۱۲ برگزار شد و حداقل برای چند ماه مراسم جدیدی از این کمپانی نخواهیم دید، اما از هم اکنون گمانه‌زنی‌ها درباره نسل جدید گوشی هوشمند آیفون آغاز شده است.

هنوز تب آیفون ۵ در بازار فروکش نکرده است که وب سایت The Next Web ادعا می کند، مدارکی بدست آورده که نشان می‌دهند اپل در حال حاضر در حال آزمایش آیفون ۶ و iOS 7 است. به بیان ساده تر این وب سایت ادعا کرده که دستگاهی با نام iPhone 6.1 و سیستم‌ عامل iOS 7 یک صفحه اینترنتی را با IP خود اپل باز کرده است. با این که جزئیات بیشتری هنوز مطرح نشده و نمی توان با قطعیت به این اخبار استناد کرد ولی با در نظر گرفتن چرخه طولانی مدت توسعه در اپل، منطقی به نظر می رسد که تست کردن آیفون جدید هم اکنون در حال انجام باشد.

هر چند هنوز اطلاعات دقیقی از نسل هفتم آیفون وجود ندارد اما بر اساس گزارشی که پیش از این منتشر شده است، آیفون ۶ به نسل جدیدی از نمایشگرهای LCD مجهز خواهد شد که در آن از فناوری ویژه‌ای موسوم به “پولی سیلیکون در دمای پایین ” استفاده شده است و امکان نمایش تصاویر با کیفیت بالاتر و طراحی گوشی با بدنه باریک‌تر را فراهم می کند.

اما آن چه که بیش از همه شنیده می‌شود این است که اپل قصد دارد با استفاده از فناوری PDLC، تمامی پورت‌ها و منافذ آیفون نسل هفتم را ببندد. در واقع فناوری PDLC بر اساس کریستال مایع کار می‌کند؛ در این صورت به عنوان مثال برای عکسبرداری با این گوشی، کافی است کاربر دکمه خاصی را بر روی صفحه نمایش فشار بدهد تا محافظ پلاستیکی دوربین کنار رفته و آماده به کار شود.

به هر حال چیزی که مسلم است این است که به این زودی ها شاهد رونمایی از جدیدترین تلفن همراه اپل نخواهیم بود اما منابع خبری آگاه اعلام کرده‌اند که iOS 7 و آیفون ۶ در نیمه نخست امسال وارد بازار خواهند شد. آیا اپل بازه بروز رسانی محصولاتش را به ۹ یا ۶ ماه کاهش خواهد داد؟


نظرات شما عزیزان:

حمیدرضا
ساعت8:18---22 دی 1391
سلام من شمارو لینک کردم اما شما منو اشتباه لینک کردید //عاشقی کنید (باهم)//به این صورت و همین طور آدرس سایتو اشتباه وارد کردیدwww.hastambahat.loxblog.comممنون میشم اگه دوباره ویرایش کنید

حامد
ساعت23:25---21 دی 1391
خوب بود ولی باید خوبترش کنی
خسته نباشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:اپل , ایفون 6 , ایفون 5 ,
ارسال توسط سعید مهدوی